VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D..

EKONOMIKA

04 05. Lietuvos bankas: vartojimo kredito davėjai neturėtų klientų vilioti dovanomis ir prizais

Kamilė Rokužienė

Finansinių paslaugų reklamos gairėse numatyta, kad vartojimo kredito sutarčių reklamoje pateikiama informacija turėtų būti objektyvi ir leidžianti vartotojui priimti ekonomiškai pagrįstus sprendimus. Vartotojai turėtų būti skatinami įvertinti savo galimybes grąžinti kreditą.
Lietuvos bankas netinkama laiko tokią reklamą, kurioje žadama suteikti kreditą neatsižvelgiant į vartotojo finansinę būklę. Be to, vartojimo kredito davėjai neturėtų klientų vilioti dovanomis ir prizais, nes tai gali paveikti jų ekonominį elgesį ir paskatinti sudaryti kredito sutartį būtent dėl papildomos naudos, neįvertinus sutarties sąlygų ir pasekmių. Tiesa, tam tikrais atvejais, kai neskatinamas neatsakingas skolinimasis, naudą siūlyti galima (pavyzdžiui, įvairios klientų lojalumo didinimo programos, atsiskaitymų negrynaisiais pinigais skatinimas).

Atgal