VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D.

Į pradžią

10.12. Tramvajų Vilniuje lygina su negyva kate

Idėja Vilniui turėti tramvajų neturi potencialo, nes miestui bėginis transportas šiuo metu tiesiog nėra reikalingas, mano Vilniaus vicemeras, kovą sieksiantis mero posto, socialdemokratas Gintautas Paluckas.

„Jau ne kartą lyginau tramvajų su tampoma negyva kate. Šita viešojo transporto alternatyva buvo išanalizuota ir pasverti kaštai ir nauda. Tai iki 2030 m. jokio tramvajaus Vilniuje nereikia. Reikia atskirų juostų viešajam transportui, kuriose autobusai per kamščius nestovėtų“, - „Žinių radijui“ penktadienį sakė Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) pirmininkas.
Tramvajaus Vilniuje idėją iškėlė Tėvynės sąjungos - Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) kandidatas užimti sostinės mero postą Dainius Kreivys. Tačiau, anot G. Palucko, pirmiausia reikia sutvarkyti kertines miesto transporto arterijas nuo Santariškių iki Centro ir nuo Pilaitės iki Antakalnio. 
Paklaustas, ar tiki ketvirtadienį sostinės savivaldybės paskelbta žinia, kad Šeškinės stadiono projektas bus užbaigtas 2022 m., politikas buvo optimistiškas. „Panašu, kad šita epopėja baigėsi. Derybos, nors buvo sunkios, bet sėkmingos. Ir šiandien, žinokit, net ir aš tikiu, kad jis bus įgyvendintas, nors esu matęs ir kilimų, ir griuvimų šito projekto“, - tikino G. Paluckas.
Vilniaus miesto savivaldybė skelbė, kad baigėsi pusmetį trukusios Vilniaus savivaldybės, Vyriausybės ir potencialaus koncesininko „Axis Industries“ derybos dėl nacionalinio stadiono. Daugiafunkcis kompleksas, pasak Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus, bus atidarytas 2022 m. ir kainuos 80 mln. eurų.

Atgal