VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D..

POLITIKA

01 04. Amoralumo kloaka

Ignas Meškauskas, advokatas

Nors Gėjų eitynės senai pasibaigė, bet dar tebesitęsia ginčai, aistros, nuomonės siūlymai.ir ritasi į kitus metus Visuomenė tartum jūra po audros. Štai paskutinėmis dienomis Vyskupų konferencijos kreipimasi į Vyriausybę, visuomenę,- norint išlikti valstybei daugiau rūpintis šeima, demografinėmis problemomis Parlamente seimo nariai kandžiai kuria gėjams patogesnes drabužų modifikacijas..Futuristai spėja artėjant visuotinio blūdo amžių

Fundamentalinės maralės kategorijos, surištos su žmogaus prigimtimi, kas moralu ar nemoralu nekėlė jokių abejonių,.Tačiau  nūdienos  iškreiptų moralinių vertybių visuomenėje, tampa aštriausių ginčų ir nesutarimų objektu Prisidengiant demokratija tolerancija., žmogaus ir mažumų teisėmis, bandoma įnešti sunkiai sveiku įgimtu protu suvokiamas sąvokas . Bandoma revizuoti, kas yra  Dievo ar Motinos gamtos duotybė. Kas buvo nuodėmė ar nusikaltimas, tai daryti tampa mažumos, gėjų teise populiarinti, iškrypimus pagerbti,įteisinti įstatymais.

Demokratijos sąlygomis sukėlus audringus ginčus dėl tolerancijos supratimo, susidaro galimybė drumstame vandenyje siekti užsibrėžtų tikslų gerbti brutalų elgesį. Bet demokratija grindžiama ne vien laisve, tolerancija bet ir pamatinėmis vertybėmis, o ne amoraliais nukrypimais, išimtimis. Ar demokratinė visuomenė gali duoti leidimą auklėjant tradicinėmis vertybėmis savo atžalas, skiepyti žmogaus prigimčiai, etikai prieštaraujančias pasaulėžiūras ir praktikas, Prieš amžius senovės romėnų teisės formulėje pakeitė viena dėmenį ir štai kas gavosi : iš savanoriškos vyro ir motes sąjungos šeima vista savanoriška dviejų žmonių sąjunga.

Bažnyčia šiuos nenormalius elgesius laiko nuodėme, o valstybė dar nesenai – nusikaltimu. Sedėdavo teisiamųjų suole, susigėdę, palinkę, gindavosi, aiškindavo kad juos pikti liežuviai šmeižia, prašydavo advokatų kaip išsisukti, sumažinti bausmę, ir staiga, nebesislepia, nebando gydytis, grumtis su savo dalia, išeina į gatvę nušvitusiu veidu reikalaudamas pripažinimo – aš gėjus,.Pagrindinis lozungas - lygybė. Šiandien moraliniais nusikaltėliais nebelaikomi, nekriminalizuojami, jų teises gina Lygių teisių įstatymas.Baudžiamasis kodeksas net draudžia skelbti neapykanta gėjams Darbo sąlygose, vartojime teisės vienodos. Jie siekia daugiau teisių negu kiti visuomenės nariai – tuoktis ne tik su priešingos lyties asmenimis bet ir su tos pačios lyties.

Vieni žiūri į seksualumo problemą kaip į suprantamą šių dienų visuomeninį reiškinį kaip beprasmį priešinimąsi ateinančiam iš laisvojo pasaulio vertybių blokui. Vyriausybės ir visuomenės sluoksniuose sklando mintis apie homoseksualų „mažumos „ įteisinimą .Kad tai ne kultūrinis o gamtinis faktorius, visais laikais visose tautose apie 5 proc. poravosi ir toliau darys slapstydamiesi, jei nebus leista viešai. Kiti tame tarpe ir Bažnyčia mano, priešingai.- laiko ištvirkavimu.  Toks lytinis aktas atima gyvybės dovaną, prieštarauja  prigimtiems įstatymams yra didelis amoralus iškrypimas, liga kurią reikia gydyti  naudojant medicinines, tiek dvasinio gydimo priemones

Abejingai žiūrint į šią problemą, reikia manyti, kad ši problema aštrės, gėjų paradai nesiliaus, dažnės. Jau kalbama apie sekantį paradą Vilniuje Jei tokiais tempais plėsis gėjų veiklą, sulauksime ir kituose miestuose.. Ką aiškinsime eitynes žiūrintiems vaikams, apie tetų ir dėdžių veiklą. ? Kur pedagoginė metodika ?

Koks skirtumas kas su kuo miega, bet rengti paradus šaukti per pasaulį įvaro tėvams nerimą.. O kokia kontrolė, paaugliui sutrukdys pabandyti, užsikrėsti. Psichologai tvirtina, kad iškreiptas seksualumas turi siaubingą jėgą, kuri keičia smegenis požiūrį į žmones... Tvirtina, kad sunkiau gydomas negu nuo alkoholizmo ar norkamanijos .Nauja grėsmė netekti anūkų. Manoma, kad visuomenė turi reikalauti kad vyriausybė nepaliktų gėjų be dėmėsio, kaip buvo iki šiol, o rūpintusi, organizuojant pagalba šios rūšies ligoniams. Priešingu atveju bus daugiau gėjų paradų ir augs pavojus kad vis daugiau silpnavalių jaunų žmonių užsikrės šia liga, kels tautos išsigimimo grėsmę, pildysis Apokalipsinės pranašystės, ypač ten kur parade žygiuoja merai, senatoriai, t.y. valdžia. Ar daug reikėjo  laiko išplisti džinsams, gumai .Romos imperijai sienoms ginti legionų dar užteko, bet buvo per daug pirčių ir trūko proto.

Pranašystės jau pildosi.. Jau  penkiolika valstybių, registruoja gėjų santuokas .. Jau susitikę du vyrai gali sukurti ne tik butelį, bet ir šeimą. Maža to, su perspekyva kad jų padermė nemažėtų dar rūpestingai pasirūpina augintiniais, palikuonims.. Iš Vakarų atėjusiai agresyviai brutaliai ideologijai kol kas pavyksta priešintis Seimo narės M.A. Pavilionienės užregistruotas pasiūlymas įteisinti homoseksualų partnerystę buvo atmestas kaip prieštaraujantis Lietuos konstitucijai

Su Vakarų Europos civilizacijos gausmu, į mūsų ramų kultūros, etikos ir moralės ežerą veržiasi kita, mums svetima ideologijos rūšis - teisė pakeisti lytį Jau Civilinio kodekso.2.27 str. įvesta norma, kad nesusituokęs pilnametis asmuo turi teisę medicininiu būdu pakeisti savo lytį, jei tai mediciniškai įmanoma Jau mūsų šalyje pasirodė pirmieji savanoriai, kurie pareiškė pageidavimą keistis. Tačiau, deja daugiau kaip per dešimtį metų dar nepriimti specialūs poįstatyminiai aktai, ir pageidavimo negalėjo patenkinti.. Ištroškę kitos lyties apskundė vyriausybę ten iš kur teisė atėjo - Europos žmogaus teisių teismui, kuris vyriausybę įpareigojo per tris mėnesius priimti poįstatyminį specialų įstatymą, arba sumokėti „nukentėjusiam“moralinę žalą 138 t. litų Nespėjusi vyriausybė priimti specialaus poįstatyminio akto iš mokesčių mokėtojų, sumokėjo.Ne taip paprasta priimti specialų lyties pakeitimo įstatymą Buvo Seime pristatytas projektas, Nepriėmė. Iškilo daugybė juridinių, teisinių problemų – santuokos, pensijos, kai kurios darbo rūšys ir t.t. Vokietijoje, iš moters tapęs vyru pagimdė sūnų bet valdžia pateko į aklavietę- nežino kaip registruoti. Kur motina ? Todėl mūsų Seimo parlamentarų grupė kad pasibaigtų bobulės vargai užregistravo įstatymo pataisas atsisakyti Civilinio kodekso 2.27 str. ..Įstatymas palankus nebent ištroškusiems lipido vyresnio amžiaus vyrams, kuriems ryšium su amžiumi atsiranda nepageidautinų problemų. Pakeitus lytį neoliberalas, kuriam viskas perkama ir parduodama, galėtų  mėgautis gyvenimu toliau...   ....

Atgal