VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D..

VISUOMENĖ, AKTUALIJOS

07.31. Vyriausybė kanceliarija vienija pajėgumus su komunikacijos profesionalais formuojant Lietuvos įvaizdį pasaulyje

Vyriausybės kanceliarijoje šiandien parašais patvirtintas unikalus Lietuvos komunikacijos rinkoje susitarimas – Vyriausybė ir keturios Lietuvos komunikacijos srities asociacijos sutarė bendradarbiauti formuojant  Lietuvos įvaizdį pasaulyje. Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA), Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA)  prisidės prie Vyriausybės kuriamos Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 metų strategijos. Pagal susitarimą visos 4 komunikacijos srities asociacijos deleguos po vieną narį į šios strategijos konkurso komisiją, siekiant atrinkti geriausią pateiktą konkursinį pasiūlymą, ir paskirs po vieną narį į Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri suburta kaip patariamasis organas Vyriausybės kanceliarijoje.

 „Džiaugiamės pasiektu susitarimu ir tikime, kad bendradarbiavimas su komunikacijos asociacijomis bus ilgalaikis ir tvarus. Visi siekiame to paties tikslo – kad Lietuvos vardas pasaulyje skambėtų garsiau. Strateginė komunikacija šiandien vaidina didžiulį vaidmenį, todėl turime nuspręsti ir susitarti, kaip norime prisistatyti pasauliui“, – sakė Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis, labai vertinantis komunikacijos rinkos dalyvių sprendimą suvienyti jėgas, siekiant skaidriai ir atvirai formuoti valstybės įvaizdį.

„Ankstesni bandymai kurti Lietuvos įvaizdį baigdavosi nesėkme – turėjome keletą strategijų, kurios būdavo pasmerktos dūlėti stalčiuose, nes patys profesionalai vieni kitus sukritikuodavo. Šįkart Vyriausybei į pagalbą ateina stipriausi rinkos profesionalai iš skirtingų komunikacijos sričių. Tik suvieniję jėgas galime pasiekti bendro geriausio rezultato, pristatant savo valstybę pasauliui. Svarbu, kad Vyriausybė ėmėsi lyderystės, norėdama sukurti Lietuvos pristatymo užsienyje strategiją. Mes savo ruožtu padėsime valstybės institucijai įgyvendinti projektą toje srityje, kurią mes išmanome geriausiai”, – sakė Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.

Jos teigimu, tai bus pirmas unikalus projektas, kuomet visi rinkos profesionalai dirbs valstybės vardan.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 metų strategija leis tikslingai užtikrinti komunikavimą apie Lietuvą tikslinėse užsienio rinkose ir prisidės prie kryptingo Lietuvos įvaizdžio formavimo ir žinomumo didinimo pasaulyje.

Atgal