VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D..

VISUOMENĖ

09 20. Iš praeities stiprybę semkim

Alfredas Čiučiurka

Vienuolių įvaizdžio panaudojimas viešoje alaus reklamoje gatvės stenduose parodo visišką nepagarbą nusipelniusiems žmonėms, pvz., Jonui Jablonskiui, kuris rašė, kad alus gerti nesveika, bei mūsų garbingiems protėviams, nes šie, būdami bemoksliai, sugebėjo įžvelgti šio gėralo pavojingumą ir pavadino jį alumi (nuo žodžio sula, skaitant iš galo).

Įžeisti, paniekinti pasijuto esą ir patys vienuoliai, kurie vasario 9 d. išplatino viešą pareiškimą, adresuotą įvairioms institucijoms, reikalaudami nesinaudoti šia vienuolių įvaizdžiu manipuliuojančia reklama, bet rezultatas buvo toks, kad vietoj vienuolio viešoje alaus reklamoj dabar vartojamas krepšinio įvaizdis, nors pagal aksiomą alkoholis ir sportas nesuderinami, nes alus krepšinį naikina ten, kur jis gimsta.

Tyla yra pritarimo ženklas, todėl niekšybei nėra nieko švento: kas bus, jei tokioje alaus reklamoje išvysime prezidentą A.Smetoną ar ką panašaus?

Nepatariu viešos alaus reklamos žymėti kaukolės ženklu, nes, anot teisėsaugos, tai yra ne alaus reklamos pagerinimas, o svetimo turto tyčinis sunaikinimas, užtraukiantis baudžiamąją atsakomybę iki 2 metų kalėjimo, nors taip pažymėtas turtas įgyja didesnę vertę, dėl papildomų naudingų savybių, būtent: ramina aistras, kylančias iš nuoširdaus pergyvenimo, jei geriausia žmonių naikinimo priemonė kartais būna nekokybiška.

Atgal