VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D..

NAUJIENOS

2023.01.24. Pasirašyti elektroniniu parašu dar nebuvo taip paprasta!

 

Elektroniniai parašai leidžia organizacijoms ir asmenims pasirašyti dokumentus nuotoliniu būdu iš mobiliojo įrenginio ar kompiuterio, per kelias sekundes sukuriant teismo leistiną parašą. Elektroninio parašo arba el. parašo naudojimas padeda įmonėms sumažinti riziką, taupyti išteklius ir kurti geresnę klientų patirtį.

Šiame straipsnyje aprašoma viskas, nuo to, kaip pasirašyti elektroniniu parašu iki ką reikia žinoti apie elektroninius parašus, įskaitant jų veikimą ir saugumą bei teisinę naudą.

Kas yra elektroninis parašas?

Internetu siunčiamiems dokumentams pasirašyti naudojamas elektroninis parašas, todėl nebereikia popierinių dokumentų pasirašyti šlapio rašalo parašu.

Pasirašyti elektroniniu parašu yra labai paprasta ir greita. Elektroninis parašas gali būti naudojamas ant teisinių dokumentų, sutartinių sutarčių, sąskaitų faktūrų, finansavimo dokumentų ir kt. Tai gali būti skaitmeninė asmens parašo versija. Elektroninis parašas įrodo, kad pasirašantis asmuo sutinka ar sutinka su visa, kas nurodyta dokumente. Elektroninis parašas yra teisėtas ir saugus. Daugelį teisinių dokumentų galite pasirašyti elektroniniu būdu.

Kokie yra elektroninio parašo pranašumai?

Įmonėms ir toliau judant prie skaitmeninės transformacijos ir automatizavimo, elektroniniai parašai tampa verslo būtinybe ir teisėtu šlapių parašų pakaitalu. Štai keli elektroninio parašo pranašumai:


 

  • Nenaudojamas popierius: sumažinkite popieriaus naudojimą , elektroninis pasirašymas sumažina reikalingo popieriaus kiekį ir gali padėti organizacijoms nebenaudoti popieriaus.
  • Didesnis lankstumas: galite pasirašyti iš bet kur, todėl lengviau užsiimti verslu iš atokios vietos arba kelyje.
  • Mažesnės išlaidos: elektroniniai parašai gali padėti organizacijoms sutaupyti pinigų. Jie padeda pagreitinti darbo eigą, kad sutaupytumėte laiko ir padidintumėte produktyvumą bei sumažintumėte spausdinimo, pašto ir dokumentų saugojimo išlaidas.
  • Sumažintos klaidos ir rizika – pažangūs saugumo ir skaitmeninio autentifikavimo metodai sumažina riziką, o formos gali būti iš anksto užpildytos, todėl išvengiama žmogiškųjų klaidų. Elektroniniai parašai taip pat suteikia audito seką, kuri padeda užtikrinti atitiktį.
  • Padidėjęs efektyvumas – patvirtinimo darbo eiga automatizuota, todėl dokumentų savininkai gali aiškiai matyti, kas ir kada pasirašė, o supaprastintas procesas padidina darbuotojų produktyvumą. Elektroninio parašo programinė įranga dažnai turi prietaisų skydelio įrankį, leidžiantį lengvai sekti, kurie dokumentai laukia pasirašyti, ir pagreitinti procesus, kurie anksčiau galėjo užtrukti kelias savaites. Programinė įranga taip pat saugo pasirašytus dokumentus, todėl juos lengviau rasti.
  • Geresnė patirtis – pasirašyti dokumentą elektroniniu parašu yra greita ir paprasta. Tai sukuria geresnę patirtį tiek klientams, tiek darbuotojams. Be to, elektroninio parašo sprendimus galima lengvai integruoti į sistemas, kurias jau naudoja jūsų darbuotojai.


 

Jeigu nežinote, kaip pasirašyti elektroniniu parašu PDF failo dokumentus, etapai yra šie:
 

  • Dokumento įkėlimas į paslaugos teikėjo sistemą.
  • Informacijos apie dokumentą užpildymas bei pasirašančiųjų asmenų priskyrimas.
  • Dokumento pasirašymas.
  • Pasirašyto dokumento parsisiuntimas.


 

Pasirašyti PDF elektroniniu parašu galite jau šiandien https://elpako.lt/ !

Atgal