VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D.

Sveikata

2022.05.29.Per greitai užmigti – nerimą keliantis ženklas?

 

Vieni vos padėję galvą ant pagalvės iškart užsnūsta, kiti – vartosi ir valandomis negali užmigti. Specialistai patvirtina – į abu šiuos kraštutinumus turėtume žiūrėti kaip į signalus, įspėjančius, kad laikas paanalizuoti savo miegą.  Kokybiškam poilsiui svarbu ne tik, kiek valandų miegame, bet ir per kiek laiko pavyksta užmigti.

Užmigti turėtume   per 10–20 minučių, žymus nukrypimas nuo šio laiko intervalo turėtų būti apie miego sutrikimus įspėjantis signalas.

Svarbu nepamiršti, kad miegas – labai individualus procesas ir jo kokybę ne visada galima vertinti pagal bendras normas.

 Greitas užmigimas gali įspėti apie susikaupusi nuovargį, tačiau jeigu žmogus kokybiškai miega, gali būti, kad jo vidines sistemos atsistato pirmojoje nakties pusėje, o antroje pusėje – jis sapnuoja.

 

 

Parengė Birutė Silevičienė

Atgal