VALSTYBĖS LAIKRAŠTIS. ĮSTEIGĖ DR. J.BASANAVIČIUS 1917 M. VASARIO 28 D.

Sveikata

2021-06-08
Nuovargis, energijos trūkumas, susilpnėjusi atmintis – tai tik keletas požymių rodančių, kad laikas papildyti  B grupės vitaminų atsargas. Plačiau
2021-06-07
Vietiškai užauginti gaminiai yra sveikesni ir palankesni mitybai.  Plačiau
2021-06-04
Vos viena stiklinė kefyro suteikia sotumą, lengvumą, gaivumą.  Plačiau
2021-06-02
Šalčiausiose arčiausiai šaldiklio esančiose lentynose (jos gali būti viršuje arba apačioje, priklausomai nuo modelio) patogu laikyti dešrą ir sūrį, pieno produktus, varškę, pyragėlius su kremu. Plačiau
2021-06-01
Naujo tyrimo metu nustatyta, kad ilgą laiką kvėpuojant mažomis oro taršos dalelėmis gali kilti pavojus jūsų uoslei. Plačiau
2021-05-30
Šypsena estetiškiausiai atrodo, kai dantys sveiki, o dantenų linija harmoninga. Plačiau
2021-05-28
Nagai – ne tik estetiškai svarbi rankų dalis, bet ir veidrodis, atspindintis bendrą organizmo sveikatą. Plačiau
2021-05-27
Tai, kad piktybinės odos ligos dažnėja ir serga vis jaunesni žmonės, lemia pakitę gyvenimo įpročiai bei sąlygos. Plačiau
2021-05-25
Šarminės medžiagos, neutralizuodamos rūgštines – organizmą valo, o rūgštinės – organizmą rūgština ir užteršia rūgštinėmis atliekomis. Viena iš esminių geros sveikatos garantijų – organizmo rūgščių ir šarmų balansas. Plačiau
2021-05-24
Parduotuvių lentynose esančių maisto produktų gausoje galima rasti ir tokių produktų, kurie paženklinti etiketėmis „Užauginta be antibiotikų“ Plačiau
2021-05-22
Miegojimas – kritiškai svarbi būsena mūsų fizinei ir emocinei gerovei.  Plačiau
2021-05-21
Rezorbuojamasis tepalas. Sumaišoma po lygiai kiaulės taukų, bičių vaško bei ūkiško muilo ir, nuolat maišant mediniu šaukštu, virinama tol, kol susidaro vienalytė masė. Gautu tepalu tepamos skaudamos vietos. Plačiau
2021-05-19
Kad neužsiterštų kepenys ir nesutriktų jų veikla, reikia nevalgyti maisto, kuriame yra daug cukraus, riebalų ir druskos, ypač pagaminto iš pirktų pusgaminių ir konditerijos gaminių.  Plačiau
2021-05-18
Paprastai ryte stokojama laiko, todėl arba visiškai nepusryčiaujama, arba paskubomis praryjama keletas kąsnių. Dieną irgi dažnai nerandama laiko deramai pavalgyti, todėl vakare persivalgoma, arba sėdint prie darbo stalo, kone nuolatos kramsnojama. Plačiau
2021-05-17
Atsikratykite negatyvių minčių ir emocijų, džiaukitės gyvenimu, medituokite. Plačiau
2021-05-15
Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) penktadienį pareiškė, kad koronaviruso pandemijos antrieji metai pagal aukų skaičių bus dar blogesni negu pirmieji, ir paragino turtingąsias valstybes verčiau padovanoti vakcinų skurdesnėms, o ne pereiti prie vaikų skiepijimo kampanijų. „Artėjame prie to, jog antraisiais pandemijos metais mirčių bus daug daugiau negu pirmaisiais“, – per spaudos konferenciją perspėjo PSO generalinis direktorius Tedrosas Adhanomas Ghebreyesusas (Tedrosas Adhanomas Gebrejesusas). Jis piktinosi, kad kai kurios turtingosios valstybės dabar pereina prie savo vaikų ir paauglių skiepijimo, kai skurdžiosios šalys dar tik pradeda vakcinuoti sveikatos apsaugos darbuotojus ir kitas pažeidžiamiausias grupes. Plačiau
2021-05-14
Išspauskite sulčių iš česnako skiltelės ir sumaišykite su 3 šaukštais alyvuogių aliejaus. Pipete įlašinkite porą lašų į skaudamą ausį. Ramiai pagulėkite pusvalandį Plačiau
2021-05-14
 Blogi sapnai – arba dar prasčiau, košmarai - ne tik erzina ir trikdo miegą; jie gali sutrikdyti kartais ir visą gyvenimą. Jų laikas - greito akių judėjimo (REM) Plačiau
2021-05-11
Užklupus galvos skausmui nerekomenduojama iš karto griebtis vaistų. Pirmiausia patariama pagalvoti, kada paskutinį kartą gėrėte vandens. Galvos skausmas kankina daugelį žmonių, neretai jis užklumpa jau paauglystėje. Plačiau
2021-05-10
Skiepai nuo koronaviruso – viena svarbiausių šių dienų aktualijų. Siekiant pagaliau suvaldyti pandemiją, daug žmonių jau vakcinavosi, kiti dar tik ruošiasi tai padaryti.  Plačiau